Hebben jullie gehamsterd?

We nemen de voorzorgsmaatregelen om te voorkomen dat we ziek te worden. Toch is de kans groot dat we besmet raken. Hoe is dat? Wanneer gij je naar de huisarts? Hoe voorkom je dat je kinderen ook ziek worden? Wie zorgt er voor je kinderen als je zelf te ziek bent? Denk je mee?
Els (Admin)
Site Admin
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2020, 18:05

Hebben jullie gehamsterd?

Bericht door Els (Admin) »

Met verbazing keek en kijk ik naar de mensen die nog steeds met meerdere grote pakken wc-papier de winkel verlaten. Er is iets in gang gezet waardoor mensen denken: Gelukkig, het is er weer. Laat ik extra veel mee nemen. De volgende keer is het misschien op.
Mijn enige hamsterzonde die ik bega is gember. Dagelijks drink ik meerdere koppen gemberthee. Dat vind ik lekker en het schijnt ook nog eens heel gezond te zijn. En vorige week was ineens de gember op. Bij alle supermarkten. Ik kan prima zonder wc-papier, zonder een kast vol pasta en zonder eieren. Maar gember...!
Als ik nu gember zie liggen, neem ik lekker veel mee. Je weet maar nooit.
Misschien zijn die hamstermensen juist heel slim. Wat als ik vanmiddag ineens koorts krijg? Dan mogen mijn dochter en ik niet meer naar buiten. Dat kan wel twee, drie weken duren. De bestelmogelijkheden van AH, Picnic en Jumbo zitten steeds vol en om nu elke dag thuisbezorgd te laten komen, is geen goede oplossing. Natuurlijk zullen lieve vrienden van harte bereid zijn om boodschappen te doen, maar liever ben ik niet afhankelijk. En zij kunnen ook ziek worden.
Misschien moet ik toch maar een voorraadje aanleggen. Hoe doen jullie dit?